Joan Ramon Gomis encapçala la candidatura a l’Alcaldia de Sant Joan

El col·lectiu local de Compromís ha triat a Joan Ramon Gomis com el seu candidat a l’Alcaldia de Sant Joan per als propers comicis que se celebraran al mes de maig. Una decisió fruit del diàleg i el consens dels membres que conformen l’organització valencianista i que han depositat en ell la seua confiança.

L’Ordana ha de ser una oportunitat per beneficiar Sant Joan i no els interessos d’empreses privades

Hui Sant Joan compta amb una zona d’aparcament menys i amb un pàrquing subterrani que encara no s’ha obert. Una situació que l’alcalde de Sant Joan va assegurar que no ocorreria amb l’afirmació que cap aparcament seria tancat per la posada en funcionament del pàrquing de l’Ordana. Però Santi Román ha tornat a mentir de forma descarada a la ciutadania.

Compromís demana que Villa Antonia complisca la seua funció pública de caràcter social i cultural

El grup municipal Compromís ha presentat una sèrie de precs a l’Ajuntament de Sant Joan en relació amb Villa Antonia, una finca del segle XIX de propietat municipal en la qual s’està desenvolupant un servei de restauració que no compleix amb l’activitat estipulada al projecte inicial, ja que Villa Antonia és considerada com un centre de caràcter cívico-social i cultural.

Compromís reclama a l’equip de govern diferents millores en accessibilitat i mobilitat

El grup municipal de Compromís ha presentat una sèrie de precs al plenari ordinari de gener en relació amb diferents assumptes que des de fa mesos no se solucionen i que generen problemes a les veïnes i veïns de Sant Joan.

Més de 500 xiquetes i xiquets compten amb aules dignes a Lo Romero

Després de 20 anys d’espera, Lo Romero obri per fi les seues noves portes gràcies al Pla Edificant, que ha permés que Sant Joan compte amb un nou centre escolar digne que responga a les necessitats de les nostres xiquetes i xiquets.

Les candidatures de la demarcació d’Alacant a les Corts Valencianes visiten Sant Joan

El procés de primàries que Compromís ha encetat per accedir a les Corts valencianes ha propiciat una sèrie d’actes per a portar les candidatures a la llista d’Alacant a tots els racons de les comarques alacantines. Un total d’onze candidats i candidates van visitar Sant Joan per a donar a conéixer les seues propostes i compartir-les amb les companyes de la coalició.

Opinió | Superar el pasado, por Sergio Agueitos

[…] No existirían partidos corruptos sin el voto cómplice. Tampoco existirían políticos corruptos si todos los partidos se tomaran en serio la ética pública, de igual manera que la sociedad no puede atisbar soluciones si solo encuentra manipulación en televisiones y periódicos con el mensaje claro de que “todos son iguales”.

Nou govern, vells costums

Román ha estat aquests últims anys més preocupat per ser el candidat del Partit Popular que de gestionar les polítiques públiques, amb una opacitat i falta de diàleg no sols amb l’oposició sinó també amb els moviments ciutadans. Al PSOE, per la seua banda, poc li va importar i va permetre regalar-li l’alcaldia i, en conseqüència, donar-li el govern local al Partido Popular, com acaba de passar.

Mesures urgents per a garantir la conservació del de Comte

La Diputació d’Alacant ha aprovat un paquet de mesures urgents de 60.000 € per a frenar el deteriorament que pateix el de Comte (Casa Conde), una finca santjoanera catalogada com a Bé de Rellevància Local (BRL) que es podrà beneficiar de la subvenció del Pla Provincial que posa en valor el patrimoni arquitectònic de caràcter històric i de titularitat municipal.

Ajudes per al foment del valencià per a associacions i entitats sense finalitat lucrativa

Sessions plenàries