Sol·licitem que la finca “el de Comte” siga declarada BIC

El grup municipal Compromís Sant Joan ha sol·licitat a la corporació municipal la iniciació de l’expedient que permeta presentar davant la Conselleria la declaració de Bé d’Interés Cultural (BIC) de la finca La Paz.

Lliurem les signatures per un finançament just

El portaveu Sergio Agueitos ha lliurat esta setmana les signatures en defensa d’un finançament just a València, una campanya que s’ha desenvolupat estos últims mesos i que ha tingut el suport dels veïns i veïnes de Sant Joan.

Aposta per una gestió pública del pàrquing de l’Ordana

Des que Compromís va proposar públicament l’adquisició i obertura del pàrquing de l’Ordana i la conversió en zona de vianants del carrer del Mercat l’any 2019, s’han fet passos per a recuperar, mitjançant subhasta, la gestió pública d’este aparcament que es troba tancat més de 10 anys des de la seua construcció.

Sant Joan perd quasi 400.000€ destinats al comerç local

Sant Joan ha retornat un total de 389.560€, una quantitat excessivament alta que converteix al nostre poble en el cinqué municipi que més ajudes ha deixat de repartir. És per això que el grup municipal Compromís ha demanat explicacions per a conéixer els motius pels quals l’Ajuntament de Sant Joan les ha deixat perdre.

Proposem incloure una escoleta infantil municipal

Compromís ha donat el seu suport al II Pla d’Igualtat de Sant Joan després de presentar una sèrie d’esmenes essencials per a la seua aprovació, com la construcció d’una escoleta infantil municipal. Una iniciativa clau per millorar la conciliació i caminar cap a una major igualtat social.

Compromís lamenta la mancança de protecció de Benimagrell

Compromís ha sol·licitat responsabilitats a l’administració sobre una possible infracció urbanística que atempta contra el benestar del veïnat de Benimagrell i contra el seu patrimoni, després d’una denúncia que demana la paralització de les obres de Nou Nazareth més pròximes al cas urbà.

OPINIÓ | ACA: Així ens Carreguem l’Antic, per Xavier Sala

A Benimagrell podem contemplar com la interpretació que es fa des de l’Ajuntament del Pla General d’Ordenació Urbana arriba a la perversió de donar la raó a qui pràcticament enterra en vida les persones que hi viuen en les cases de tota la vida…