Desenes de teuladins apareixen morts en la font de la Constitució

Moltes veïnes i veïns s’han mostrat alarmats per les aus mortes que han aparegut en alguns carrers i places, com la de la Constitució, on s’han trobat més de deu teuladins. El regidor i portaveu Sergio Agueitos ha demanat explicacions per a poder trobar les raons i evitar que torne a passar.

Propostes contra l’explotació sexual i el tràfic de dones

El grup municipal Compromís Sant Joan ha presentat una proposta d’acord al plenari de setembre per a manifestar condemna i rebuig a una de les manifestacions més denigrants que atempten directament contra la llibertat, la integritat, la dignitat i la seguretat de milions de dones al món.

Compromís i Podemos sol·liciten una ampliació dels bons al consum

La tercera campanya de bons al consum, llançada per a enfortir i estimular al sector comercial de Sant Joan, ha generat una sèrie de queixes per part de comerciants i usuàries que ha portat als grups municipals de Compromís i Podemos a registrar una proposta d’ampliació del termini perquè el teixit comercial local puga afavorir-se de la mesura.

Aitana Mas visita el centre APSA de Sant Joan

La vicepresidenta de la Generalitat ha visitat les instal·lacions del centre de Sant Joan, on es trobava també el regidor i company de Compromís Sergio Agueitos. Aitana Mas, ha pogut conéixer als i les professionals que treballen allí, als qui ha felicitat per la gran labor que realitzen i ha escoltat les seues necessitats.

Sant Joan gaudeix per fi de les Festes

Enguany hem tornat als carrers, els quals han estat plens de vida gràcies a totes les persones que hem gaudit de la tradició, la música, la diversió, la germanor i, sobretot, de la millor companyia.

Compromís denuncia l’eliminació d’arbres als carrers de Sant Joan

Compromís ha registrat una queixa i demana urgentment que es replantege la reposició dels escocells i la plantació de nous arbres, a poder ser d’origen autòcton, ja que aquests carrers pateixen un dèficit de zones verdes i és necessari una política ambiental de recuperació del patrimoni natural i enverdiment dels carrers de Sant Joan.

Agueitos reivindica que Sant Joan tinga un servei de transport públic de qualitat

El nostre regidor Sergio Agueitos va participar en la xarrada “Ciutats verdes que ens cuiden” en la Convenció Nacional de Formació de Compromís, on va exposar alguns exemples de les actuacions locals per a conservar la biodiversitat urbana o la lluita per a crear i mantenir els espais verds en zones urbanes, però també va reivindicar la mancança de la mobilitat sostenible que pateix Sant Joan i els pobles del voltant.

Tornem a demanar una correcta actuació sobre l’arbrat de Sant Joan

Els regidors del grup municipal han presentat un altre prec amb l’objectiu de millorar la conservació dels espais verds i fer una anàlisi adequada de les actuacions de manteniment. A més de denunciar l’estat d’alguns arbres, com alguns oms de l’avinguda de la Rambla, o l’eliminació progressiva d’escocells, com els del carrer Salvador Montesinos on es van retirar un total de 3 arbres sense donar la possibilitat de substituir-los i plantar uns altres.

Poner verde Sant Joan

Los últimos desarrollos urbanísticos han puesto de manifiesto una vez más el modelo de ciudad obsoleto basado en el asfalto, el cemento y la revalorización de terrenos que el Ayuntamiento de Sant Joan tiene como bandera y que poco tiene que ver con la sostenibilidad y el respeto por nuestro entorno y nuestro patrimonio…