L’assemblea de Compromís per Sant Joan ha renovat esta setmana l’executiva local i ha proposat Maite Pastor com la nova portaveu de la coalició.

La nova estructura té com a objectiu impulsar la presència de l’agrupació al municipi després de la configuració del nou panorama polític. L’assumpció de noves i importants responsabilitats a l’equip de govern, degut als bons resultats electorals municipals i generals, ha fet necessària una reestructuració per tal d’ampliar i potenciar l’activitat de Compromís i donar resposta al gran suport de la ciutadania. “Creiem en la política feta amb els nostres veïns i veïnes. Ara, més que mai, hem de xafar carrer i treballar amb la gent” afirmà Maite Pastor.

Així mateix, l’assemblea va ratificar la nova executiva per unanimitat, destacant la pluralitat i un fort component jove que, conjuntament amb les figures que sempre han caracteritzat el col·lectiu, treballaran per donar suport al grup municipal i fer partícips als santjoaners i santjoaneres d’un projecte de ciutat que recupere la sostenibilitat i la política social com a prioritats del consistori.

Els regidors Llorenç Román, Sergio Agueitos i Alba Lledó també fomen part de l’organigrama junt amb Xavier Sala, Rafa Pastor, Albert Caturla, Joan R. Gomis, Begonya Cabrera, Cecili Monerris, Veli Planelles, Anna Caturla, Daniel Sarabia i Joan Chápuli.

Nova Executiva

Secretaries