Els usuaris de l’Hospital Universitari de Sant Joan ja poden comprovar el resultat de les obres de remodelació que es van iniciar fa 2 setmanes i que suposen una significant millora respecte al seu lamentable estat anterior.

L’àrea d’Urbanisme de Sant Joan, amb Sergio Agueitos al capdavant, ha estat mesos treballant per convéncer a les administracions responsables que oferissen una solució al mal estat de les vies que no són de propietat municipal.

En 2016, la Universitat Miguel Hernández ja va intervenir per millorar la il·luminació de la zona del campus que presentava deficiències. Ara, després d’una reunió amb el secretari autonòmic de Sanitat, Narcís Vázquez, l’Hospital ha dedicat més de 120.000 euros a la remodelació.

La greu situació de les vies de l’hospital va portar fins i tot al grup municipal Compromís per Sant Joan a transmetre esta preocupació al seu grup parlamentari de la Diputació d’Alacant, per intentar que la institució provincial tirara una mà amb les obres necessàries. No obstant açò, el govern del Partit Popular va rebutjar qualsevol possibilitat.

“L’estat dels vials ha estat lamentable des de fa anys, amb grans desperfectes, esquerdes, foradades i deficient senyalització que suposava un perill per a les persones. Amb esta actuació es millora la seguretat i la mobilitat d’una àrea que atén a tota la comarca. L’entorn encara pot millorar, però després d’anys d’abandó, no podem estar més satisfets per l’actuació en este espai públic que proporciona un servei de qualitat per a tothom”, ha sentenciat Agueitos.