Compromís per Sant Joan valora els resultats electorals

L’assemblea de la Coalició Compromís per Sant Joan d’Alacant, reunida el dia 26 de maig a les 20:00, i davant els resultats electorals, vol agrair el suport rebut a les darreres eleccions municipals, que referma la continuïtat del projecte i que ens situa com a tercera força política amb tres representants. Així, Compromís s’adreça a la ciutadania i comunica:

1) En una anàlisi clàssica dels resultats, és evident la victòria de les opcions de centre-dreta, la qual cosa ens situa en minoria a l’hora de constituir un govern estable al nostre poble.

2) La responsabilitat per a conformar una majoria recau en el Partit Popular i en la seua capacitat d’arribar a una entesa amb les forces que li són més pròximes ideològicament (Decido i Ciutadans).

3) La voluntat de Compromís és liderar, si cal, una majoria progressista.

One thought on “Compromís per Sant Joan valora els resultats electorals

1. En la meua opinió és una oportunitat (local, regional i estatal) per intentar arribar a acords i fer governs progressistes, sobretot quan ja s’ha dit q niC’s ni Decido no pactaran amb el pp.