Algunes de les companyes que integrem el grup de dones del col·lectiu de Sant Joan hem eixit al carrer per a reivindicar la lluita feminista amb motiu del 8M, repartint uns fullets informatius com a part de les nostres accions de cara a visibilitzar el nostre compromís.

Encara que treballar per la igualtat és una tasca de cada dia, el 8M ens dona la possibilitat de fer-nos escoltar més alt. La violència masclista, les desigualtats estructurals, l’escletxa salarial, la falta de conciliació, o la situació laboral precària que patim, són alguns dels motius que fan que el moviment feminista haja d’estar més fort que mai.

És per això que nosaltres treballem activament per fer passos endavant enfront d’eixa part de la societat que es resisteix a entendre que el feminisme és l’única manera d’avançar en els nostres drets i d’entendre el món. Les diverses opressions no ens poden aturar en el nostre camí cap a l’equitat real. Necessitem una transformació social, on es lluite contra la injustícia i la intolerància per aconseguir la societat feminista que ens mereixem.