Compromís Sant Joan fa setmanes que denuncia la falta d’informació als usuaris i usuàries del transport públic sobre les modificacions dels itineraris de les línies d’autobús que passen per Sant Joan, perquè no és la primera vegada que a les parades deshabilitades no hi ha cap notificació. Una situació que s’ha tornat molt habitual al nostre poble.

Açò se suma a la vaga que afecta la línia 23 que, segons els sindicats, està tenint un seguiment del 100%. Òbviament, els treballadors i les treballadores tenen tot el dret a exigir millores laborals. Però què passa amb els usuaris? Centenars de persones s’han vist afectades ja no tan sols per la vaga, sinó per la falta d’informació i l’absència d’alternatives per part de l’administració i la companyia de transports, generant, una vegada més, greus perjuís que fa que traslladar-se en transport públic siga impossible.

Com podem parlar de mobilitat sostenible davant d’un escenari com aquest que es repeteix constantment? La falta de sensibilitat en qüestions de mobilitat és sorprenent, i no tindre informada la ciutadania és molt greu. Si volem una mobilitat sostenible necessitem urgentment un servei de transport públic de qualitat que done solució a les necessitats de la població.