Compromís per Sant Joan et convida a l’acte de lliurament del “Premi 9 d’Octubre” que es celebrarà el pròxim dia 6 de novembre.

Des de fa més de vint anys el col·lectiu d’Unitat del Poble Valencià, primer, i el del Bloc de Sant Joan, després, ha vingut organitzant un acte amb l’objectiu de reconéixer la tasca cívica o professional de persones que han treballat per la conservació i difusió de la cultura del poble valencià. Enguany, el guardonat és l’Associació Cultural Lloixa, pel seu compromís amb la nostra història i pel desenvolupament i la normalització sociocultural en tots els seus àmbits.

L’acte començarà a les 13.30 a la finca La Torreta, on podrem gaudir d’un còctel de benvinguda i de l’acte de lliurament. Una vegada finalitzat, tindrem un fantàstic dinar a càrrec de Q-linaria.

El preu és de 25 € per als adults i de 6 € per als xiquets. Si vols vindre, apunta’t emplenant el formulari del següent enllaç:
Formulari d’assistència 9 d’Octubre

2016-9-doctubre-cartellweb

Ací pots trobar la ubicació de la Finca La Torreta i com anar des de la Seu de Compromís per Sant Joan: Google maps: Seu Compromís – La Torreta

T’esperem!