La vicepresidenta i candidata a les Corts per Alacant Aitana Mas ha participat en la trobada al costat dels candidats a l’Ajuntament de Sant Joan, Joan Ramon Gomis i Velia Planelles.

El col·lectiu de Compromís a Sant Joan ha aconseguit reunir un any més a un centenar de simpatitzants en la seua seu local en el clàssic esmorzaret de Santa Faç, que dona la benvinguda a totes aquelles persones que s’acosten a reposar forces després de la romeria.

L’esmorzar, que se celebra cada any després de la peregrinació des d’Alacant fins al Monestir de la Santa Faç, s’ha convertit en un important punt de trobada amb un to festiu tant per als simpatitzants de Compromís com per a aquells veïns i visitants que gaudeixen de la Pelegrina.

A la cita no ha faltat la vicepresidenta del govern valencià, Aitana Mas, el portaveu de Compromís en la Diputació d’Alacant, Gerad Fullana, la secretària autonòmica de Salut Pública, Ofèlia Gimeno, o la directora general d’Innovació, Sonia Tirado, a més dels candidats a l’Ajuntament de Sant Joan, Joan Ramon Gomis i Velia Planelles.

Així mateix, han acudit multitud de companys i companyes dels col·lectius de la comarca com els de Sant Vicent, el Campello o Mutxamel, però sobretot d’Alacant, entre els quals es trobaven Natxo Bellido o els candidats a les pròximes eleccions Rafa Mas i Sara Llobel. Però també s’han acostat de la resta de comarques alacantines i valencianes a gaudir d’aquesta tradició anual.

L’esmorzar de Santa Faç d’enguany ha estat marcat per la proximitat dels comicis autonòmics i municipals del pròxim 28 de maig que els valencianistes afronten amb molt d’optimisme, com s’ha deixat notar entre els assistents al tradicional esmorzaret a Sant Joan.

El candidat a l’alcaldia de Sant Joan, Joan Ramon Gomis, ha assegurat que “la gran participació és una mostra de la bona salut de què gaudeix Compromís i de les ganes que tenim de posar en pràctica les nostres propostes que milloraran la vida dels veïns i veïnes de Sant Joan, amb la garantia que Compromís compleix la seua paraula i els seus compromisos”.