Compromís per Sant Joan valora els resultats electorals

L’assemblea de la Coalició Compromís per Sant Joan d’Alacant, reunida el dia 26 de maig a les 20:00, i davant els resultats electorals, vol agrair el suport rebut a les darreres eleccions municipals, que referma la continuïtat del projecte i que ens situa com a tercera força política amb tres representants. Així, Compromís s’adreça a la ciutadania i comunica:

1) En una anàlisi clàssica dels resultats, és evident la victòria de les opcions de centre-dreta, la qual cosa ens situa en minoria a l’hora de constituir un govern estable al nostre poble.

2) La responsabilitat per a conformar una majoria recau en el Partit Popular i en la seua capacitat d’arribar a una entesa amb les forces que li són més pròximes ideològicament (Decido i Ciutadans).

3) La voluntat de Compromís és liderar, si cal, una majoria progressista.

Arxivat en: General

1. Juan Antonio Olmedo López diu:

En la meua opinió és una oportunitat (local, regional i estatal) per intentar arribar a acords i fer governs progressistes, sobretot quan ja s’ha dit q niC’s ni Decido no pactaran amb el pp.