Compromís aposta per un Sant Joan sostenible

Llorenç Román ha signat el manifest per un municipi socialment i ambiental sostenible que la Plataforma per un Nou Model Energètic i la Fundación Renovables estan impulsant de cara a les pròximes eleccions municipals del 24 de maig.

El candidat a l'Alcaldia signant el manifest

El candidat a l’Alcaldia signant el manifest

La carta de propostes incluo mesures tant per estalviar en consum d’energia com per millorar en mobilitat osstenibles, o inclús lluitar contra la pobresa energètica.

“Existix un potencial de generar estalvis importants i un nou model energètic no només milloraria la situació finançera, ambiental i social, sinó que també ajudaria a generar més activitat econòmica al nostre voltant”, afirma el candidat a l’Alcaldia. Ja Compromís en altres municipis ha aplicat estes mesures d’estalvo energètic i de canvi de model, demostrant que les bones pràctiques són viables i conduixen als municipis cap a un model més amable, humà i habitable. Ontinyent, on governa Compromís, és un exemple d’estes bones pràctiques, havent rebut el premi a la Ciutat sostenible 2014 per part del Ministerio de Medio Ambiente.

Per a Compromís per Sant Joan aconseguir un municipi més viu, habitable i pròsper és un eix fonamental. “Entenem que la política està per millorar la vida de les persones. Assolir un model sostenible és bàsic” ha sentenciat Román.